אזורים וקבוצת גבאי יקימו כ – 1,500 יח"ד חדשות בקרקע שרכשו בכפר שלם בת"א

חברת אזורים וקבוצת גבאי חתמו על הסכם רכישה במסגרת עסקת קומבינציה, של קרקע בשטח של כ – 45 דונם מבעלים פרטיים בכפר שלם בת"א.

ע"פ התב"ע שקיימת היום, ניתן לבנות על קרקע זו כ – 480 יח"ד, אבל תכנית תא/5000 מאפשרת להגדיל את זכויות הבנייה בקרקע זו לכ – 1,500 – 1,300 יח"ד.

 

החברות מתכננות לבנות במתחם 15 בניינים שיכללו דירות בנות 3,4 ו-5 חדרים. פרויקט זה יהווה את אחד הפרויקטים הגדולים בבנייה פרטית בת"א.

 

כיום רוב הקרקע מוחזקת בידי פולשים והיזמים יהיו אחראים לקידום של התכנון הכולל בחטיבת הקרקע. במסגרת תכנון זה יפונו גם שטחים ציבוריים, בצורה שתגדיל את השטחים הירוקים בשכונה, ישוחררו דרכים חסומות ויבנו מבני ציבור חדשים שונים בשכונה.

 

לקבוצת גבאי יש פעילות ענפה באזור כפר שלם. לפני כשנתיים וחצי רכשה הקבוצה קרקע בשטח של כ – 22 דונם, במתחם הממוקם בין הרחובות ששת הימים ומוצא ונקרא "חוות יפת", עליו מתכננת הקבוצה לבנות פרויקט המכיל כ – 700 יח"ד חדשות. וכמו כן, בונה בימים אלו הקבוצה את פרויקט NINE המכיל 179 יח"ד ו – 1,100 מ"ר של מסחר ברחובות "מחל" פינת "אל נקווה".



אלי גבאי, מבעלי קבוצת גבאי ומנהל הפיתוח העסקי של הקבוצה, אמר : "אנו מרחיבים את ההשקעה של קבוצת גבאי באזור כפר שלם, לאחר שזיהתה הקבוצה את הפוטנציאל המשמעותי באזור זה, העומד בפני פריצת דרך מהותית ושינוי גדול בכל הקשור בפיתוח תשתיות וקידום של תכנון פרויקטים חדשים באזור.

 

המיקום האסטרטגי של כפר שלם, בלב מטרופולין ת"א, הופך אותו למתחם נחשק בעיני משקיעי נדל"ן, זוגות צעירים ומשפרי דיור המבקשים להישאר באזור ת"א ולרכוש דירה במחיר אטרקטיבי ביחס למחיר הממוצע בת"א".

 

מימין אלי גבאי ודרור נגל. צילום: רועי בר



דרור נגל, מנכ"ל חברת אזורים מסר: "אנחנו שמחים לבשר על עסקה כה משמעותית בתחום הבנייה הפרטית באזור ת"א. המתחם של כפר שלם ממוקם במקום אסטרטגי בסמוך לצירי תנועה ראשיים לעיר ובמקום המעבר העתידי של הרכבת הקלה.

בכוונתנו ליצור תמהיל בנייה נכון, עם שטחים ירוקים ומבני ציבור שישרתו את התושבים בשכונה החדשה, ולהפוך אותה לשכונה משפחתית ונעימה באחד מהאזורים המבוקשים בישראל, כפי שהצלחנו לעשות בשכונות שהקמנו בעבר".

 

את אזורים וקבוצת גבאי יצגו בעסקה עוה"ד עמליה משי, נפתלי ניר וניר רודניצקי ממשרד עוה"ד יגאל ארנון. את בעלי הקרקע ייצג עו״ד עמינדב קוסובסקי ממשרד עו״ד קוסובסקי.